Shop Mobile More Submit  Join Login
LoX: Mischief by rhymebox LoX: Mischief by rhymebox
u-uhhhhh forgive me for drawing yet another crack pic with your OC without your permission yuibro, I just can't... stop-- he probably fell asleep on the couch after a mission and unfortunately, an idiot found him lying there.
:iconshadowedplz:

Theodore Keynes ~yuina-chan
Lethe Hemmlock me
Add a Comment:
 
:iconsherryxcherry:
sherryXcherry Featured By Owner Jan 16, 2014
That's too cute x3! I like how the Picture Looks like a photo ^^.
Reply
:iconevrillie:
Evrillie Featured By Owner Dec 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Very cute! I really like it :)
Reply
:iconugh1888:
UGH1888 Featured By Owner Nov 7, 2013  Student General Artist
your secret is safe with me =3

Reply
:iconartofjaguar:
artofjaguar Featured By Owner Oct 11, 2013  Professional Digital Artist
hahaha. The girl look very mischievous. Haha. Time to play when he's sleeping. ('''')
Reply
:iconnekofluffy:
NekoFluffy Featured By Owner Sep 28, 2013   Traditional Artist
really nice^^
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Sep 30, 2013
thank you!
Reply
:iconshadowsfire87:
ShadowsFire87 Featured By Owner Sep 7, 2013
sometimes I want to do that
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Sep 15, 2013
lol wouldn't hurt to do it to someone once in a while 8)
Reply
:iconalyusserxsebihi:
AlyusserXSebihi Featured By Owner Aug 28, 2013  Student General Artist
What did u use to draw this.
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Sep 15, 2013
clip studio paint!
Reply
:icontaruhead:
taruhead Featured By Owner Aug 27, 2013
HEHEH THESE TWO ARE SO CUTE//// ^ 7 ^ )/
SOPS THEO IS SO BEAUTIFUL IN HIS SLEEP TOO- EVEN WITH - UM- LETHE'S MAKE OVER JOB//
AHAHAHAH- HAMG I JUST READ THE PERMANENT MAKER LABEL--//CHOKEE
as always, flawless, beautious colouring!! ESPECIALLY THE SOFA- IT ACTUALLY LOOKS THE RIGHT SURFACE TEXTURE-- * H *
Reply
:iconaoihanasu2:
AoiHanasu2 Featured By Owner Aug 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
You sir/ma'am, have another watcher~ Oh my goodness, its just so ASDDFGHJH- Sushi gif 
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Sep 15, 2013
sdvsahdvasdasdh t-thank you so much sobbb you're too kind savdasbhj QEQ <3333
Reply
:iconaoihanasu2:
AoiHanasu2 Featured By Owner Sep 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Your sooooo welcome~! //throws love at you la in love 
Reply
:iconaookami-ysabel205:
AoOkami-Ysabel205 Featured By Owner Aug 15, 2013  Student Artist
Great :) 
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
thank you///
Reply
:iconaookami-ysabel205:
AoOkami-Ysabel205 Featured By Owner Aug 19, 2013  Student Artist
Welcome
Reply
:iconmikuruluv09:
MikuruLuv09 Featured By Owner Aug 11, 2013  Hobbyist General Artist
oh noes, but please continue writing in his face :iconasdfghplz: //slapped
im not gomen, hes adorable
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
LMAOOOOOOO
eheheh thank you *q* <333
Reply
:iconmikuruluv09:
MikuruLuv09 Featured By Owner Aug 29, 2013  Hobbyist General Artist
ur welcomez~~ :iconbrohugplz:
Reply
:iconfartsuki:
fartsuki Featured By Owner Aug 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
La la la la Love Clap :happybounce: I am a dummy!  is very cute!!!! *w*
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
awww ahahah thank you!
Reply
:iconsexyhotrussianboy101:
niceXD
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
thank you////
Reply
:iconmel231:
mel231 Featured By Owner Aug 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
awwww~
so cute! <3
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
thank you so much *3* <3
Reply
:iconyunmizuki98:
yunmizuki98 Featured By Owner Aug 8, 2013  Student Digital Artist
Omfg Love this.. >_> HOW TO DRAW ON DIGITAL LIKE THIS
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
thank you so much///////////
Reply
:iconyum-i:
Yum-i Featured By Owner Aug 7, 2013  Hobbyist General Artist
LOL!! xD
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
^q^
Reply
:iconenzouke:
enzouke Featured By Owner Aug 6, 2013
this is amazinggggggggg :iconasdfghplz:
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
uwahh thank you you're too kind Q3Q <3
Reply
:iconenzouke:
enzouke Featured By Owner Sep 30, 2013
no problem u////u
Reply
:iconyuina-chan:
yuina-chan Featured By Owner Aug 6, 2013
MSLKAMDKLJSADLFJDSJFASKF DIIII OMFG YOUUUUU i spammed you a lot on twitter already but now that i can finally log on into deviantart MIGHT AS WELL SPAM YOU HERE

i will never get enough of lethe's blazer on theo mang the hell are you doing with my feerings :icongtthplz: biarpun akhirnya dicoret-coret juga ya!!

ANYWAY YOUR COLORING SENSE AND SHADING ARE SO PRETTY AS USUAL keep the awesomeness coming bb! wwwwww
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
lol I am unworthy of your spams bro :iconmingplz:
kinda surprised you noticed that tho I was trying to make it as vague as possible /HIT
hei hei kan paling ga she has done him a good deed before doing that ok be thankful 8(

LMAO I kinda have a feeling that my coloring is getting more monotonous these days but thank you broo hope that I'll be able to catch up with your awesomeness someday <><>
Reply
:iconpancake-waddle:
pancake-waddle Featured By Owner Aug 6, 2013
THESE TWOOOOOOO HEEEEEEEEEEE :iconhhhhplz: 
they are so cute lkdfjdkjf //////
love love your colors and the details/shading DIII PRO ART /////
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
asghdahgdvasghdgva shhhhhhhh what are you talking about v//////v
but awawawa thank you so much paddy you are too kind ok /strokes you affectionately :iconnbplz:

Reply
:iconaltea-andrew-roses:
Altea-Andrew-Roses Featured By Owner Aug 6, 2013
The grey haired boy is beautiful
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
ahahah thank you!
Reply
:iconmika-chuanimelover:
Mika-chuanimelover Featured By Owner Aug 6, 2013
😄😄😄😄😄😄😄
Reply
:iconxandamus:
Xandamus Featured By Owner Aug 5, 2013  Hobbyist General Artist
yep...I did it!
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
LOL
Reply
:iconxandamus:
Xandamus Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist General Artist
hehe!
Reply
:iconsqu-chan:
Squ-chan Featured By Owner Aug 5, 2013  Student Digital Artist
ahh this is so cute! wahah poor Theo u q u
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
fsadgfa thank you Squ///////
lol forgive me for doing this to you, Theo /cry
Reply
:iconardianada:
ArdianaDA Featured By Owner Aug 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Fantastic and I would have done the same :lol:
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
thank you//// and LMAOOO
Reply
:iconmichi-chi:
Michi-chi Featured By Owner Aug 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
heh /keeps all your art on twitta <> q <> I see you and your wips!!!

ANYWAYS!! You lined this mega fast and the colors are always so bright and colorful and its cute too cute for me rahghkdlfkj////////////huffhuff always a good inspiration u//u amazing job bbb :heart: 
Reply
:iconrhymebox:
rhymebox Featured By Owner Aug 18, 2013
CHOKES MICHI PLS avoid looking at the stuff I post on twitter because it'll make your eyes bleed /CRY

vadasgdgaghv WAHAHAH I only tried to line fast because I never had the patience to put any effort in making nice clean linearts HELP TEACH ME YOUR PRO WAYS <><>!!!!!
awawawa bby thank you so much your comments never fails to make my day YOU'RE TOO SWEET YO/////// /STROKES YOU AFFECTIONATELY
Reply
:iconanimeprincess5678:
AnimePrincess5678 Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist General Artist
:iconmoemoeplz: lol cute 
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 3, 2013
Image Size
1.2 MB
Resolution
800×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,204 (1 today)
Favourites
1,861 (who?)
Comments
110
Downloads
102
×